SnelleWifiWinkel.nl streeft ernaar om je te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat je een klacht over onze producten of dienstverlening hebt, kun je deze kenbaar maken.

Je kunt je klacht kenbaar maken via mail: info@snellewifiwinkel.nl. We nemen iedere klacht serieus en deze wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van je klacht, ontvang je binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van je e-mail. Probeer je klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern je klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met je worden opgenomen om de klacht te bespreken en je een passende oplossing te bieden.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kun je doen via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.