MIEGROUP TECH THURSDAY: Tech is maatwerk

Technologische ontwikkelingen zijn bijna niet bij te benen als het niet je werk/hobby is.
Om alle gebruikers en klanten hiermee te ondersteunen hebben wij een dedicated helpdesk.

De helpdesk is de vertaalslag tussen mens en machine.

Op de foto staat onze stagiair Jelle. We zijn zo blij met hem dat hij na zijn stage bij ons in dienst komt. Jelle helpt soms op 3 schermen tegelijkertijd de klanten om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Terwijl hij dat doet is hij dan ook regelmatig met meerdere laptops bezig om ze (opnieuw) te installeren of te repareren. Alles om de klanten zo snel mogelijk te helpen en de laptops of desktops weer zo snel mogelijk bij de klant terug te krijgen.

Ben je klant of wil je klant bij ons worden? Voor Jelle (en ons) ben je geen nummer.

MIEGROUP helpdesk voor:
– technische ondersteuning
– probleem oplossing
– gebruikersvragen
– hulp op afstand
– onderhouden van systemen als servers/ wifi/ camarasystemen/ enz op afstand
– automatiseren van systemen
– installeren/ repareren van nieuwe devices
– onderzoek doen naar de nieuwste ontwikkelingen in onze vakgebieden
– een gezellig gesprek